Update!

Hej alla!

Det var ju inte igår jag skrev sist direkt. Hmm har hänt en massa sen sist...
För två veckorsedan va ja o marianne i Paris, helt underbar stad. Me like! De "tråkiga" va väl att vi hade väldigt stora förhoppningar om just SHOPPING i denna stad, men det visade sig att det var lika med NOLL shopping! ;-/

Vi gick runt på varenda gata, tog oss runt med buss, åkte tunnelbana till olika distrikt, men INGEN SHOPPING vart vi än kom, komiskt med tanke på att  PARIS SKA VARA EN MODESTAD???

Jaja, vi fick iallafall uppleva en mysig stad, med mycket "turist-saker"! Nice weekend helt enkelt!



Nån vecka innan va ja i västerås och hälsade på hos fina Angelica i hennes lilla lya :-) Och så firade vi såklart hennes 25 års dag! Jag hade en jätte trevlig helg där....



Va gör man inte om man inte har tillgång till någon bil och man ska släpa med sig en reseväska, massa mat, sprit mm... Jo, man "snor" med sig kundvagnen hem som ett annant -betong-barn hahahah :) Och där traskade vi med denna vagn över åkrar o berg...Nästan! Hihih :)



Dagen efter all dans...så såg det ut såhär hela dagen i stort sätt.....




Och nästa helg kommer du hit, ska bli så GRYMT kul!!!!

Förra veckan drog kag och Patrik till Marstrand i hopp om att det skulle finnas nån restaurang öppen men icke sa nicke! Det va bara att ta ett varv runt ön och sen färjan tillbax... utan mat! Tur att mc donalds finns i alla hörn! hehe....
Men eftersom att det var "våran" dag så bestämmde vi oss för att gå ut och käka på kvällen i stället inne i stan! mmm det var gott! vi beställde väl typ in allt på menyn hihi..ska man fira så ska man fira rejält! :) Men det va ju tapas rätter så det blev många rätter men små rätter.

Kort från denna dag.....




I fredags efter jobbet så bjöd ja hem marianne på lite vin kväll...hon va inte sen på att haka på! Trevligt, trist att ja fick ett sådant tråkigt brev i brevlådan igår då!
För det fick nog bli det sista vinkvällen på min balkong för denna vår/sommar!!!!!!!!!! E så jäkla förbannad på bostadsbolaget, hur tänker dom??? på måndag ska dom börja riva balkongen o ska inte vara klara förräns i september! Hela huset kommer att vara täkt med plast så att man varken ser ut eller in på hela sommaren! jävligt dummt planerat, med tanke på att dom skulle vara klara nu i MAJ!!!!!!!!!!! tycker faktiskt att dom kunde böra efter sommren isåfall! Jag som köpte nya balkong möbler för 1200 kr förra veckan =( bara att ta in o lägga i skrubben :(
Jaja sånt e livet trist bara att dom planerar så dåligt!

Till nått roligt igen :)
Mikaela och hennes kille var i göteborg i helgen så jag träffade dom i lördags för lite fest :)
Först va vi inne i stan och jag hann la dricka 2 glas vin innan vi åkte hem till deras vän, som dom bodde hos under helgen.... Sent blev det men ja kom upp till jobbet! Och trevligt hade vi, bilfärden dit gav iallafall ett skratt som heter duga! Haha! Mer säger vi inte om den saken ;)

De va väl ingen dålig update jag bjöd på nu! Känns iallafall som att ja har skrivit i 40 minuter typ! ;) dags att börja förbereda sig för jobb!

Vem vet jag kanske blir fast nu o uppdaterar liiite oftare en en gång i månaden hehe! Kram!


Kommentarer
Postat av: Majsan

Som ett annat betongbarn hahahaha, över åkrar och berg haha. Skrattar alltid när jag läser din blogg, du e för rolig =)Ska bli så kul nästa helg!! Fina bilder från marstrand =) Puusss

2010-05-18 @ 20:38:24
Postat av: Louise

Roligt att höra allt skoj du hittat på:) Fy bubblan för det där med balkongen. INTE OK bostadsbolaget!! Snart är det sommar & då får du komma & hänga på "min" balkong;) Kram kram

2010-05-18 @ 20:47:19
Postat av: Angelica

Haha vad roligt att du har börjat uppdaterat igen !! Det var inte igår :P Och vilken fin bild du hade på mig från våran "bakisdag" :P Snart ses vi igen gumman.



Kram <3

2010-05-24 @ 17:44:06

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0