Utmanad! så då får man väl hoppa på tåget och köra!

1. Din mobiltelefon:
Vit iphone
2. Din äkta hälft:
Patrik
3. Ditt hår:
långt och slingat i ljusa färger
6. Det bästa du vet:
Resa
7. Din dröm inatt:
Att jag och Marianne tävlade i sisjön, springa så fort man kan upp för en brant backe och sen snabbt ner igen för springa upp igen, å så håller man på tills man typ dör...haha! det är va vi har gjort den senaste veckan varje morgon kl nio nämligen och nu drömmer jag t.o.m om det hihi!
8. Din dröm:
Att bila runt i USA...
9. Rummet du är i:
Vardagsrummet
10. Din hobby:
Hobby hobby, hmm träna då eller?
11. Din skräck:
Att dö.
12. Vill du vara om 6 år:
förhoppningsvis har vi flyttat till större och bildat en liten familj..
13. Var du igår kväll:
Hemma
14. Vad du inte är:
Mätt, ja e såå hungrig just nu ;)
15. En sak du önskar dig:
Att det blir en toppenkväll imorgon :)
16. Var du växte upp:
Göteborg den största delen, men jag tog en tripp till Orsa också..
17. Det sista du gjorde:
åt en banan
18. Dina kläder:
Jeans och en grå kofta
19. Din TV:
Platt, svart och samsung.
20. Ditt husdjur:
två små missar
21. Ditt humör:
Lite seg efter dagens shopping på stan
22. Saknar du någon:
Ja.
23. Din bil:
Äger ingen
24. Något du inte har på dig:
Strumpor
25. Favoritaffär:
oj många, men bla. HM, Gina Tricot, Indiska, mm
26. Din sommar:
Sol, hav, Rosé, sena varma kvällar
27. Älskar någon:
Ja

28. Favoritfärg:
Rosa

29. När skrattade du senast:
Idag


30. När grät du senast:
För nån vecka sen kanske?



Kommentarer

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0