go´kväll

Dåligt på uppdatering i mitt så händelsrika (Läs: NOT) liv. Veckan har bestått av jobb, träning, och jobb!
Och då har jag liksom inte så mycket roligt att dela med mig av mitt liv till er tyvärr..

Okej Till något heeelt annant,
Kameran hann jag inte ha mer än tre veckor typ innan jag gick ut En kväll (förra helgen) och lyckades göra sönder den.. Och jag kommer inte ens ihåg att jag tappade den...(?) ja kanske helt enkelt tappade en drink i den haha! Så imorgon när vi ska ut och göra stan osäkert kan jag ju inte ta några kort och visa för er heller =( Få be tjejerna ta kort som jag får låna av dom.
Kameran är iallafall på service, så jag hoppas att den kommer tillbaka snaart till mig igen.

Ikväll efter jobbet köpte jag med mig lite goda ostar och kex, och marmelad, frallor m.m till mig och min fina kille... ibland måste man lyxa till vardagen lite!

jobb imorgon fram till fyra, sen hem fort som att attan och dra på sig partydressen!! Sen kan drinkarna komma, hihi ;-)

Natti natti

Kommentarer

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0