god´morgon

Uppe med tuppen idag, har inte riktigt kommit ikapp med dra-tillbaka-klockan. Först vakande jag kl 06.00??? Inte okej på sin lediga dag, hihi.

Har haft en häärlig helg, i fredags för det fest för hela slanten och massa dans... glada människor, gott vin. JA, allt var himla kul helt enkelt. Lördag morgon, eller snarare förmiddag mådde jag dock skiiit! Och vi som hade planerat ännu en kväll på stan med tjejjerna.
Tror ni att  jag orkade eller? Näpp! Det blev att ringa över tjejerna istället, den ena kom med en flaska vin, den andra kom med bullar! Kontrast?! haha... Marianne som kom med vin kan ja tala om att hon var ej med ut på fredagen och var taggad för en utgång, Louise som kom med bullar var med på fredagen så hon viste vad som gällde för mig denna lördgaskväll, hihi.

Söndagen segade vi hemma hela dagen fram till kvällskvisten då vi åkte hem till L & C, och käkde ännu mer av deras gooda bullar =) Sen blev det bio! Saw på 3D blev det....

Min dator har ballat ur helt och hållet (VIRUS) så den går inte ens att starta upp. ska ta med den till jobbet... så att dom fixar den för mig. Annars kan ja ju inte blogga för er ;-) Patriks dator vet man aldrig när man får låna hehe... Passar på nu när han är på jobbet.

Nu ska jag äta upp min frukost, sen blir det träning!


Kommentarer
Postat av: Madde

Åh låter som du haft mys :D

2010-11-02 @ 20:31:47
URL: http://www.saramadeleine.se

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0