Tranquilo

Dags att uppdatera er om min helg ;-)

I fredags stod en afterwork på schemat, MEN det byttes ganska fort bort när en före detta arbetskollega kom förbi med en flaska sprit, hehe..


Så fort Marianne sätter sina små fötter innanför våra dörrar, så dyker hon stort sätt ner i sina favvo-rosa-mysbyxor hihi! Fick nästan draaa av henne dessa innan vi skulle ta taxi in till stan ;-) hahaha.



Denna snygga herren såg till att vi hade drinkar HEEELA kvällen, och var det inte drinkar så radade han upp shots! Vi klagade INTE!!! Och inte en krona betalade vi... Hmm? Men jag bjöd tillbaka med en tango som tack hahaha...


Denna goda innehöll champange på toppen, och nån typ av shots på botten, supergod!




Jocke och marianne





Herregud vem e denna människan??? =) Här var ja inte riktigt nykter.. det var nog inte långt efter att detta kortet togs som jag knappt kunde stå på benen, Men herregud vilken kuul kväll!!!


Marianne & jocke tar en sväng om på golvet...




Det var lite kort från våran kväll på tranquilo. Nästa lördag är vi där igen :-)

Nu ska jag å älsklingen snart åka in till stan för att gå på bio, Patrik fick välja film och det blev jakass i 3D (?) vet ej hur det stavas. Kanske inte en film ja hade valt, men bara ja får mina bio popcorn så går det allt bra med vilken film som helst!

tjing tjing

Kommentarer
Postat av: Madde

Haha ska ni se jackass jag hatar de där :-p . Bara massa äckel dom håller på med juh.



Sen fina bilder :D . Ni verkar haft roligt. Sen finns fan inte hemskare än bilder där man är med främmande människor vad fan har man sagt och gjort liksom ;)

2010-11-08 @ 23:12:27
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: Lollo

Ni tog igen förra helgens lugna bullhäng ser jag..hihi!! Härligt med såna galna kvällar:) Kram!

2010-11-08 @ 23:32:36

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0