Nä men hejj ;)

Jag lever.... Jag är bara den sämsta bloggaren på denna planet tror jag. MEN hör och häpna det kan bli ändring nu på den fronten för jag har ÄNTLIGEN införskaffat mig en kamera. "Han" har varit så efterlängtad så att jag vet inte vad!!



Och nu när jag har en kamera igen så kanske det blir lite mer bloggade också eftersom att jag tycker det är roligare att skriva och berätta va man har gjort om man kan slänga in ett kort eller två.

Idag har jag tillbringat större delen av dagen inne i stan, med start på Friskis och svettis som alla andra dagar när jag är ledig och har tid.

Marianne testar kameran medans vi sitter och väntar på att passet skall börja....




Efter träningen gick vi och åt lunch det fick bli sushi =) Och sen gick vi och kikade i resebyråer.... Vill ju samla så mycket information som det bara går innan vi ger oss av.... nu är det runt elva veckor kvar. Tiden har gått fort med tanke på att vi bokade resan i Mars!



Behöver jag skriva att jag LÄÄÄÄNGTAR till solen och dom tre underbara veckorna som vi skall spendera där! Min nedräkning har redan börjat ;-) 

Annars har det faktiskt inte hänt så mycket, dagarna rullar på som vanligt. Jobb jobb och åter lite mer jobb.
Kylan har ju verkligen slagit till ordentligt nu. Även fast jag längtar till solen så längtar jag även till första snön...


Kommentarer
Postat av: Majsan

Yohoo :) she´s back!! Äntligen:)

2010-10-21 @ 17:50:34
Postat av: Madde

KUUUUUL :D

2010-10-21 @ 23:30:23
URL: http://www.saramadeleine.se

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0