va hände igentligen...?

Från att kunna dansa och dricka drinkar heeela natten lång, för att sen dagen efter stiga upp för att gå till jobbet utan några som heslt problem. En alvedon och allt va löst, jobba hela dagen för att sen igen ge sig ut för att parta heeela natten lång.
Det livet finns inte kvar i min kropp, måste ha tappat det någon stanns (?).

 Jag hade en suuperkul kväll igår, först blev det som sagt hem till Maria (kollega), blev bjuden på lite goda drinkar, för att sen ta oss vidare till Vasastan..
Väl där blev det några glas Vin... vi satt och tjötade och skrattade och hade allmänt roligt! Åkte hem runt halv två, mådde skiiiit i morse, och trodde fan att jag skulle döö när klockan ringde vid nio.. Tog en ipren hoppades på det bästa, men icke! Mådde fortfarande skiiit, men jobba skulle ja ju göra vilket som, så det va bara till rycka upp sig så gott det gick.. Blev ju inte bättre av att ja går ner till busshållplatsen och inser att jag tänkte att det var vardag så bussen som ja hade planerat att ta, gick ju såklart inte.. Och nästa skulle inte gå förrens om 30 min. Så det var bara till att börja springa till jobbet!!! *suck* Kom fram som en svettig gris! Härligt! Men ja tror nog att jag svettades ut min alkoholkonsumtion, för när jag väl var framme mådde jag helt plötsligt tipptopp, Nästan iallafall ;)

lite kort på dom häärliga tjejerna =)
Michaela & My


Efter jobbet blev det såklart min berömda pizza med parmaskinka =) Behövdes en dag som denna ;-)


Kommentarer
Postat av: Majsan

Haha :) stackars lilla Pletan!!

2010-10-25 @ 08:37:39

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0