födelsedagsfest...

På manana, deras tapas är ju bara såå god. Man skulle lätt kunna beställa in ett helt bord med all deras goda mat. Det har jag och patrik i och för sig redan gjort i våras när vi firade 6 år... Då beställde vi in allt vi ville ha och det blev väldigt mycket, men ska man fira så ska man!
Vi firade Pierre som fyllde 21 ;) Host.. 31 va det visst! Efter Manana gick vi vidare till americahuset och tog nått glas... Kom hem vid halv fyra... Kul kväll! =)

På dagens schema står styrketräning... Puh orkar jag? Hade haft väldigt mycket mer kraft om Majsan hade kunnat hänga med ;) Ja det är ändå inte förrens halv fem det börjar så jag hinner väl både packa kläder och ångra mig några gånger innan det är dags...


Kommentarer

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0