Uppdatering...

Som vanligt hamnar jag i världens svacka när det gäller att blogga. I helgen blev det lite utgång först en sväng till stigbergstorgets bowling (bowlade ej) och tog nått glas vin och kollade på dom andra tjejerna när dom bowlade.. Det var nämligen inte meningen att jag skulle vara med och bowla utan åkte mest med för att fördriva tiden lite tills att jag skulle träffa upp Lousie som var här ihelgen, började på rumpan bar, sen tog vi en taxi till stage door och mötte upp patrik och hans jobbar kompisar. Stannade tills dom stängde sen tog jag vagnen hem skulle upp och jobba på söndagen...

Igår eftermiddag tog Patrik och jag bilen för att ännu en gång ge oss på svampplockning (!?) Vart sjutton finns svaaaaampen?? Tredje gången gillt och INGEN SVAMP! Fick ju t.o.m ett säkert tips om att det skulle finnas där, HAHA jag tror att vi blev lurade ändå, det enda vi såg var folk som tältade (?) i ängårdsbergen??? Jaja, vi har nu insett att det blir ingen kantarellsopp eller stuvning för den delen heller =(

Ikväll börjar turneringen mot Marianne & Pierre igen i badminton, SÅ kul!! =) Vi körde några gånger förra hösten...

Slänger kanske upp nått kort ikväll från badmintonen på det vinnade laget ;-)


Kommentarer
Postat av: Majsan

Vi kommer spöa skiten ur er ;)

2010-09-08 @ 13:23:18
Postat av: Madde

Låter som ni haft de kul :)

2010-09-08 @ 22:22:58
URL: http://www.saramadeleine.se/

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0