Fem av fem möjliga

Måste bara börja med att säja att gå och se Brides maids på bio Nu! Den var så sjukt rolig! För er som tycker om baksmällan, så e detta en film i samma klass! :)

 

5 popcornskålar av 5 möjliga.


Igår blev det en tripp med båten över till Danmark med tjejerna. Vi började som en liten tradition med att äta från deras goda frukost/brunch buffé med allt gott man kan tänka sig..Sen satte vi igång med ölandet, hela dagen. När vi kom i land i danmark så spöregnade det så vi tog i stort sätt in på första bästa pub som vi såg.
Och då hade t.o.m slutat att regna så vi satt ute på deras servering och njöt :) Man har ju inte så lång tid i danmark när man åker med dagskryssningen, så vi hann bara med en öl sen var det dags att traska tillbaka till båten.
Och väl i hamn i Göteborg så gick vi hem till mig och fortsatte på balkongen... Idag är jag allt lite seg! Blir en soft hemma dag, blir nog inte många knop i onödan ;) På sin höjd till godisaffären.
Tänkte lägga upp lite kort från gårdagen men nu vill visst inte min kamera som jag vill så det går inte att ladda upp?!

Imorgon blir det Båstad, ska bli nice att åka dit har aldrig varit där. Blir väl en rejäl utgång på kvällen, ska ta många kort som jah kan lägga upp..


Kommentarer
Postat av: Madde / Mamma och blivande fröken

Mysigt att resa så där :) .



Du tänkte fråga, vet du om din morfar fortfarande har kvar pappas grejer? Mamma tänkte ett tag om hon skulle åka dit och hämta dem, men är ju bra att veta om dessa saker är kvar där först + bestämma tid när han är hemma. :-)

2011-08-12 @ 14:45:42
URL: http://www.saramadeleine.se

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0