Gästbloggar lite granna!

Okej nu tänkte jag att det var dags att ta upp bloggandet lite granna. Fick lite sug efter att ha läst lite andra bloggar nu på kvällskvisten. Hoppas att ni hänger med! 
Sen jag bloggade sisst har Vi hunnit att flytta, och sommaren har nästan paserat. Det sist nämnda lät ju lite trst men sant.

Efter många budgivningar och visningar blev vi tillslut lyckliga "vinnare" av en bostad i stan. Närmare bestämmt Skanstorget / Linne! Underbar lägenhet och vi trivs som fisken i vattnet. Befinner oss dock mitt uppe i en kökrenovering, vilket innebär ingen el i köket, inget vatten i köket, Inget kök över huvud taget skulle man kunna säga. Det blir till att äta ute varje dag, inte för att jag klagar på det ;) Jag har dessutom mina två favvo restauranger på varsin sida av huvudingången till bostaden =) Till vänster har vi Sushi & till höger har vi tre inder!

Tänkte att ni skulle få hänga med under köksrenoveringens gång... dom startade igår!

Använde mig av iphone kameran därav dålig kvalite på korten, sorry!
Såhär såg köket ut innan det revs ner, ett gammalt och slitet kök, som nu ska bli nytt & fräscht!





*********************************************************



Ett minne blått av det gammla köket =)

Och nu börjar uppsättningen av nya köket, såhär långt har vi (läs: bygg möntören) kkommit idag.


fortsättning följer imorgon!

Lite kort på balkongen,





Kommentarer
Postat av: Madde / mamma och blivande fröken

Åh så kul med bostad. Haha den spisen kommer du sakna va? Väldigt fin och modern ;-). Höhö.

Tänkte på spisen där, alltså den som bodde innan hur gamla var dom? Spisen måste ju minst vara från 70-talet :-o. Sånt byter man väl med jämna mellanrum.



Blir spännande med fler kort! Älskar inredning och renovering =)

2011-08-10 @ 08:35:05
URL: http://www.saramadeleine.se

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0