Halloj!

Ett under att jag kommer ihåg mina inloggningsuppgifter in hit. Va ju inte direkt igår jag skrev.
Det har hänt mycket sen sisst. Men jag orkar inte direkt dra någon resumé av det. Utan jag börjar här och nu helt enkelt. Kännde bara för att skriva av mig lite.
Vi är mitt uppe i lägenhets letande, om jag inte minns helt fel kan det ha varit nått sånt jag skrev om sisst för några månader sedan? Skillnaden då va dock hyreslägenhet. Men som alla vet som bor i götet är det inte heelt lätt att få en lägenhet, utan det är otroligt lång väntetid, och väldigt många människor som söker.
Efter att ha fått chansen till att köpa en lägenhet, så har vi helt enkelt stuvat om..
Saken är bara den att i min vilda fantasi så trodde jag att vi hade världens guldläge, och trodde att vi skulle kunna köpa lght bara så där! Nää inte riktigt så har det gått till. Folk har tydligen ingen pengabrist (?)

Kollade vilket som på en helt underbar lght på/i kugnshöjd, blev såklart dödskär i denna, och som jag skrev tordde ja att vi hade värdens channs. Med ett utgångs pris på 1 650 000:-, vårt sissta bud blev 2 380 000:-. Den sissta la 2 410 00:-
den gick alltså upp över 800.000 kr!!!!!!!!!!! Tokgalet!!! Visst vi kollar på ställen som är väldigt atraktiva områden, men ändå...
Har tappat hoppet om att hitta en fin lght! Skämtade Med marianne idag och sa: jaja vi får la köpa en i johanneberg då! hahaha som att det skulle va ett dåligt ställe! ;)
Forts. följer på vårat letande efter vårat drömboende.....


Kommentarer

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0