HÖST!

Kanske är dags att att visa det färdiga resultatet av köket?

Först tar vi en "före bild"



Och Nu kommer det Nya!




Och här har vi morron favvoriten =)



Lite skillnad va. Så nöjda. 

Ställde klockan på 7.00 idag, skulle in till jobbet på utbildning (fritt val om man ville komma eller inte). Sätter mig på vagnen till marklandsgatan, väntar på bussen i tio minuter som skall ta mig sista biten fram till jobbet, stiger på bussen när den kommer... Mobilen plingar till: Utbildningen är Inställd!!! Åh suck! Tack o lov hinner jag gå av bussen innan den åker iväg. Ska tillägga att detta var min lediga dag dessutom. Hade heller stannat kvar i min varma säng, en att gå ut i detta Höstväder.
Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: majsan

Åhh vad bra det blev :) JÄTTE FINT!!!

2011-09-13 @ 20:05:03

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0